Op gametrailers.com is een 9 minuten durende Call of Duty 4 review te bekijken. Waarschuwing: deze video bevat spoilers! CoD4:MW review CoD4:MW review HD-versie
Goliat
Nov 6 2007, 12:30 PM
effe wachten nog.....mooie review.
HimmelHund
Nov 6 2007, 01:16 PM
Nog even geduld AUB Morgen ontvangen de eerste NL'ers de game, ik denk dat ik tot donderdag moet wachten
tjawally
Nov 6 2007, 04:34 PM
yeb ziet erg mooi uit krijg um ook pas donderdag
Thorn
Nov 6 2007, 04:47 PM
nope Him je moet tot vrijdag wachten. heb net dynabite gebeld ze krijgen hem donderdag binnen en ze gaan ze vrijdag naar de klanten brengen. maar als ik de review zie is het het wachten wel waard.
ps: ik ben vrijdag zaterdag zondag en maadag vrij gna gna gna 3 x raden wat ik het weekend ga doen
HimmelHund
Nov 6 2007, 06:06 PM
QUOTE(Thorn @ Nov 6 2007, 04:47 PM)
nope Him je moet tot vrijdag wachten. heb net dynabite gebeld ze krijgen hem donderdag binnen en ze gaan ze vrijdag naar de klanten brengen. maar als ik de review zie is het het wachten wel waard.
ps: ik ben vrijdag zaterdag zondag en maadag vrij gna gna gna 3 x raden wat ik het weekend ga doen
Dan kan je de game gewoon donderdag ophalen dus
Thorn
Nov 6 2007, 06:41 PM
eh ja daar heb ik niet aan gedacht oeps. maar ja ik heb nachtdienst dus ik heb daar ff geen tijd voor. ha ha ha
dr.black
Nov 7 2007, 05:57 PM
QUOTE(Thorn @ Nov 6 2007, 04:47 PM)
motor rijden huis opnieuw witte euhhhh bier halen lol sl spelen ,hahahahhahaha
Dit is een "Print" versie van onze forums. Om de volledige versie met meer informatie, afbeeldingen en opmaakte bekijken, a.u.b. klik hier.